لغو احکام برخی از مشاوران استاندار به دلیل ایراد نهادهای نظارتی

طالبی با اشاره به لغو حکم برخی از مشاوران در زمان انتصاب خود در استانداری یزد گفت: دلیل لغو احکام مشاوران، ایراد نهادهای نظارتی مبتنی بر غیر قانونی بودن حکم مشاور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در نشست یزد، شهر میراث جهانی در محل استانداری یزد گفت: گردشگری به عنوان یکی از اولویت های برنامه های توسعه استان است که بنا داریم به صورت جدی به آن بپردازیم که بخشی از آن به شرایط امروز اقتصادی می پردازد و تکیه به امور گردشگری در زمینه پشت سر گذاشتن مشکلات اقتصادی  داشته باشد که این نیازمند مکانیسم های هماهنگی و پیگیری بیشتر در این زمینه است.

استاندار یزد افزود: باعث تاسف است که نتوانستیم از این فرصت تاریخی در جهت پاسداشت داشته های تاریخی و تلاش در جهت جذب گردشگر بیشتر در استان یزد استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه روز یزد ادامه داد: رویدادهایی در چنین سطحی نیازمند تمامی نیروهای موثر جامعه است و نمی توانیم نسبت به بخش هایی از جامعه بی توجه کنیم.

طالبی گفت: من به عنوان معاون سیاسی استاندار وقت از جشن سال گذشته در فضای مجازی مطلع شدم و خبر نداشتم که این چطور می تواند تفاهم را در برنامه ها به همراه داشته باشد.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب به جامعه و نیروهای موثر می توانست این اتفاق خوب را در استان رقم بزند و برنامه ها به خوبی اجرا شود که متاسفانه این اتفاق نیافتاد و این درسی برای اجرای برنامه های استان بود.

استاندار یزد ادامه داد: ما می خواهیم شهر را تحت تاثیر برنامه های خود قرار دهیم که باید به این اقتضائات را در نظر بگیریم که اطلاع رسانی و توجیه مناسب صورت گیرد.

طالبی بیان کرد: پیشنهاد داریم که دستگاه هایی که به طور مستقیم مسئولیت دارند 18 تیر برنامه های خود را ارائه کنند که میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی، صدا و سیما، بخش خصوصی می توانند برنامه های مناسبی داشته باشند.

وی افزود:همه توجه ما باید برگزاری برنامه به صورت کاربردی در جهت توسعه گردشگری در استان باشد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت دولتی مبنی بر عدم برگزاری همایش ها با بودجه دولتی گفت:  ما می توانیم با همکاری بخش خصوصی و میراث فرهنگی در این جهت گام برداریم.

طالبی بیان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری همایش در یزد است که می تواند به خوبی برای معرفی شهر یزد گام برداشت.

وی افزود: پس از انتصاب در سمت استانداری یزد، چندین ابلاغ مشاور زده شد که مورد ایراد نهادهای نظارتی مبتنی بر غیر قانونی بوده حکم مشاوران قرار گرفت که ما نیز آن را متوقف کردیم اما ما معتقدیم که تمام همکاری ما با مشاور نیست بلکه هر پیشنهادی که مبنی بر استفاده و همکاری با بخش خصوصی و پیشنهادهای سازنده باشد را مورد حمایت قرار می دهیم و از این پیشنهاد ها استقبال می کنیم و هیچ گونه محدودیتی در زمینه دریافت پیشنهادها نداریم.

 

کد خبر 803556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha