بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مهدوی گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۳۳۵ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بهروز مهدوی» امروز(۱۵ مرداد) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مهمترین معضلی که شهر تبریز با آن مواجه است؛ موضوع حاشیه‌نشینی و ساخت و سازهای غیرمجاز است.

فرماندار تبریز با اشاره به این‌که شهرستان تبریز شامل پنج درصد مساحت استان بوده و جمعیتی بالغ بر ۴۵ درصد کل استان را در خود جای داده است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به سکونت بیش از ۴۵ درصد مردم استان در شهرستان تبریز، باید ۴۵ درصد اعتبارات استانی نیز به رفع مشکلات این شهرستان اختصاص یابد. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ادارات مختلف در تبریز در بخش عمرانی، گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۳۳۵ میلیارد تومان است. 

فرماندار تبریز با اشاره به پروژه های افتتاح شده در سفر اخیر رییس جمهوری به تبریز، افزود: در سفر اخیر رییس جمهوری به استان، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد که از جمله پروژه‌های مهم مربوط به تبریز می‌توان به آغاز تولید و عرضه بنزین یورو چهار و یورو پنج اشاره کرد. 

مهدوی افزود: مهمترین وظیفه ما تأمین امنیت بوده و تبریز از این نظر از بالاترین ضریب امنیت برخوردار است؛ مهم ترین دلیل این توفیق دینداری و قانون مداری شهروندان تبریزی است. 

وی با اشاره به وظایف دیگر فرمانداری، تصریح کرد: تعامل و همکاری با نهادهای مختلف از وظایف دیگر ما بوده و ما روش و اعتدال را در تعامل با تمامی احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب خط مشی خود قرار داده ایم.

فرماندار تبریز با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان بزرگترین مشکل کشور که در بخش‌های دیگر نیز اثرگذار است، گفت: برای رفع موانع تولید و تسهیل روند سرمایه گذاری در تبریز تلاش‌های جدی انجام شده و اکنون به جز یک واحد صنعتی که مشکل قضایی دارد، بقیه واحدها در حال فعالیت هستند. 

وی با اشاره به  موضوع ساماندهی دست فروشان تبریز، افزود: شهرداری موظف به رفع سد معبر است؛ چرا که پیاده‌رو حق مردم بوده و باید حق عامه مردم در این موضوع مدنظر قرار گرفته و رعایت شود؛ اما دستفروشان هم حقی برای فعالیت داشته و باید با تعیین محل‌های مناسب، زمینه فعالیت آن‌ها را فراهم کنیم. 

کد خبر 818370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha