میزبانی یزد در هفت رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

هاشمی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور گفت: استان یزد در هفته رشته میزبان این دوره از المپیاد ورزشی است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید احمدهاشمی » در نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اصحاب رسانه گفت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور امسال در تابستان برگزار می شود که اوج آن از 30 مردادماه تا 6 شهریورماه در برخی از رشته ها به میزبانی یزد برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: این مسابقات در 58 رشته در قسمت آقایان و 41 رشته در قسمت بانوان در رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره از المپیاد در استان یزد 7 رشته موی تای (آقایان و بانوان) ، جودو(آقایان و بانوان) ، قایقرانی ( بانوان)، هندبال(بانوان) ، فوتووالی(آقایان) برگزار می شود.

هاشمی ادامه داد: در قسمت آقایان و بانوان 34 هیات درگیر این دوره از المپیادها هستند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته مقام های خوبی داشتیم که در مجموع در سطح کشور مقام ششم را کسب کردیم.

وی بیان کرد: از لحاظ کمی نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته ایم و امیدواریم بتوانیم مدال های بیشتری کشب کنیم.

هاشمی ادامه داد: ما از استان تعداد 777 نفر در رشته های مختلف ورزشکار داریم که در هفت رشته میزبانی نیز تعداد نزدیک به 3500 نفر از سراسر کشور میزبان هستیم.

کد خبر 820570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha