جشن بزرگ آزادگان در تبریز برگزار می‌شود

جشن بزرگ آزادگان به منظور تکریم آزادگان سرافزار ۲۶ مرداد ماه در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز- شهرک خاوران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حسین قدوسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: جشن بزرگ آزادگان به منظور تکریم آزادگان سرافزار، 26 مرداد ماه در محل مرکز همایش‌های بین المللی تبریز- شهرک خاوران برگزار می‌شود. 
  
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور تکریم آزادگان سرافزار، با همکاری موسسه فرهنگی پیام آزادگان، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی را در دست اجرا دارد. 
  
 وی افزود: رزمندگان دلیر کشور در دوران اسارت هم اسوه‌های مقاومت بودند و مایه سربلندی کشور را در جبهه‌ای دیگر فراهم کردند و به همین جهت اکرام و احترام به آن‌ها، وظیفه‌ی همه ماست. 
  
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن، آن‌ها را چراغ‌هایی روشن و افروخته در بازه زمانی تاریک جنگ تحمیلی و اسارت معرفی کرد. 
  
وی تصریح کرد: در قالب برنامه‌، شاهد صعود گروه آزادگان سرافزار به قله سهند خواهیم بود، همچنین مسابقات ورزشی ویژه و همایش خانوادگی و جشنواره بادبادک‌ها نیز در عینالی ویژه فرزندان آزادگان در 22 مرداد ماه برگزار می‌شود. 
  
قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کاروان شادی «سفیر آفتاب» در ایام دهه ولایت و امامت، میزبان بوستان‌های مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز است، اظهار داشت: این ویژه برنامه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ایام فرخنده این دهه را پاس خواهد داشت و لحظاتی مفرح برای شهروندان و مسافران تابستانی تبریز در مناطق ۱۰ گانه شهرداری فراهم می کند.

به گته وی این کاروان، در قالب یک خودروی ویژه، با تجهیزات منحصربه فرد رسانه ای قابلیت تحرک دارد و می‌تواند با حضور در محلات و مناطق مختلف، زمینه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را داشته باشد.

قدوسی افزود: برنامه‌های این کاروان فرهنگی، از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و با مشارکت یک نهاد فرهنگی در حال اجراست و ویژه برنامه‌هایی چون اجرای تواشیح، نمایش طنز، مسابقه حضوری و اجرای زنده موسیقی، از جمله آیتم‌های آن است.

کد خبر 820913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha