تبریز؛ میزبان المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور

چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین صومی» امروز(۲۳ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این المپیاد در دو دوره و با مشارکت و همکاری 2300 نفر از دانشجویان، مربیان و متولیان تربیت بدنی دانشگاه‌‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: دور اول این المپیاد 22 تا 29 مرداد با مشارکت 1350 نفر در پنج رشته فوتبال، شنا، دو میدانی، کاراته و تنیس روی میز و دور دوم نیز سه الی 10 شهریور ماه با مشارکت 950 نفر در چهار رشته والیبال، بدمینتون، تیراندازی و بسکتبال برگزار می‌شود.

صومی با بیان این‌که 95 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دوره از المپیاد شرکت دارند، خاطرنشان کرد: تبریز سال گذشته نیز میزبان برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بود.

به گفته وی مراسم افتتاحیه چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ساعت 18 عصر امروز در سالن ورزشی شهریار دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وعده معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز اظهار داشت: تبریز آماده احداث مرکز دائمی برگزاری المپیادهای ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور است.

وی تصریح کرد: زمین لازم برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده و نقشه‌ها نیز آماده است که در صورت حمایت، این مجموعه تا دو سال آینده آماده بهره‌برداری شده و ما نیز مجبور نخواهیم بود المپیادهای دختران و پسران را به صورت یک سال در میان و در زمان‌های جداگانه برگزار کنیم.

کد خبر 820917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha