اختصاص پنج میلیارد برای تکمیل پروژه دوبانده کردن یزد – طبس

در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی از پروژه دوبانده کردن محور یزد – طبس، پنج میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی با همراهی معاون امور عمرانی استاندار یزد، مدیرکل راه، مسکن و امور شهرسازی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان امر با حضور در بخش خرانق از پروژه عمرانی دو بانده کردن محور یزد - طبس بازدید و دیدن به عمل آورد.

« محمدرضا تابش» در جریان این بازدید ضمن استماع گزارش پیشرفت و مشکلات پروژه دوبانده کردن محور یزد- طبس به مذاکرات تلفنی با جمعی از مسئولان کشوری در جهت رفع تنگناهای این پروژه پرداخت.

در پایان این بازدید مقرر شد که ضمن پیگیری تأمین قیر پروژه، برای تکمیل و بهسازی این محور، مبلغ پنج میلیارد تومان به پروژه تخصیص یابد تا قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان یزد زیرِ بار ترافیک برود.

لازم به ذکر است که محور جاده‌ای یزد به طبس ازجمله مسیرهای حادثه‌آفرین است که پروژه دو بانده کردن این محور به طول ۴۳ کیلومتر و پیش‌بینی اعتبار ۶۶ میلیارد تومان در دست اجراء است که متأسفانه به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون چندین بار دچار وقفه شده است.

کد خبر 821106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha