سو استفاده از موقعیت موجب ناامیدی دلسوزان و نخبگان می شود

تابش تاکید کرد: دنیاطلبی، رانت خواری و سو استفاده از موقعیت موجب یاس مردم، انفعال و ناامیدی دلسوزان و نخبگان کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش» در جمع نمازگزاران مسجد حضرت امام رضا (ع) شهرستان اردکان، فداکاری و ایثارگری بی شائبه مردم را عاملی محوری در تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم آن دانست و اظهار داشت: این دژ مستحکم موجب پایداری انقلاب عظیم اسلامی و خنثی کننده توطئه بدخواهان قسم خورده نظام است که بر پایه اعتماد مردم به مسئولان و در راستای تحقق شعارهایی همچون عدالت، آزادی، استقلال و مردم سالاری‌شکل گرفته است.

وی، تصریح کرد: هر حرکت و اقدامی که باورهای مردم نسبت به انقلاب اسلامی و شعارهایش را سست سازد و موجب سلب اعتماد آنان به حاکمیت شود؛ جفا به انقلاب، کشور و مردم محسوب می شود که می تواند باعث فراهم شدن زمینه طمع‌بیشتر دشمنان برای اجرای نقشه های شوم شان شود.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی؛ دنیا طلبی و رانت خواری برخی مسئولان و سوء استفاده از موقعیت هایی که مردم در اختیار آنها قرار داده اند و عدم اقدام پیشگیرانه در این موارد؛ علیرغم تذکر رهبری معظم و بسیاری از دلسوزان نظام در مقاطع مختلف با این پدیده ها؛ و از طرفی فشار تحریم ها را موجب یاس مردم و انفعال و ناامیدی دلسوزان و نخبگان کشور دانست و ادامه این وضعیت را بسیار مخاطره آمیز توصیف کرد.

وی ‌صبر و مقاومت مردم را ستود و از آنها به واسطه تنگناهایی که در وضعیت معیشتی و زندگی آنها به وجود آمده، مجددا عذرخواهی کرد.

تابش در عین حال ابراز امیدواری کرد که ثمره مقاومت مردم، تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدامات مسئولان؛ باعث گشایشی در برون رفت از این وضعیت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: علیرغم تنگناهای اقتصادی موجود در کشور، خوشبختانه با مجموعه تدابیر اتخاذ شده علاوه بر حفظ اشتغال موجود و چرخه افتصاد و تولید در شهرستان؛ فرصت های شغلی جدید فراهم می شود و هر ماه نیز پروژه های جدیدی به مرحله اجرا یا بهره برداری می رسد که رافع نیازهای مردم درشهرها و روستاها است.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان، تاکید کرد: تلاش مان این است که خط پرافتخار خدمتگزاری به مردم، صادقانه تداوم یابد.

کد خبر 824363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha