اهمیت به منابع انسانی توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی است/ انقلاب به کمک همین سرمایه به ثمر رسید

اردکانیان گفت: مهم‌ترین سرمایه ما در کشور همانطور که امام توجه کردند منابع انسانی است و به کمک همین سرمایه بود که انقلاب به ثمر رسید و توانستیم از آب و خاک کشور حفاظت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، «رضا اردکانیان» صبح امروز یکشنبه (۳ شهریور) که به همراه مدیران ارشد این وزارتخانه به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافت، افزود: هنوز پس از ۴۰ سال اصلی‌ترین پیام و راهبرد امام مقابل دیدگان ماست.


وزیر نیرو ادامه داد: در همه صحنه‌ها و شرایط مختلفی که طی این چهار دهه با آن مواجه بوده‌ایم، هرگاه به این سرمایه و سلاح (منابع انسانی) روی آوردیم، کشور، انقلاب و نظام را هم توانستیم در مسیر اهداف به پیش ببریم.


اردکانیان ادامه داد: کشور ما از حیث منابع انسانی بسیار ثروتمند و تجدیدپذیر است و اگر تنگنایی وجود دارد به عدم استفاده صحیح ما از این منبع و ثروت برمی‌گردد که گاهی مربوط به عدم شناخت از امکانات و نیروهای انسانی است و گاهی به دلیل عدم به‌کارگیری آنها در موقعیت‌های به جا و شایسته است.


وزیر نیرو وصیت و راهبرد بنیانگذار جمهوری اسلامی درخصوص اهمیت منابع انسانی را ثروت باقی‌مانده از ایشان دانست و اظهار امیدواری کرد نحوه مدیریت امام سرلوحه کار همه باشد./

کد خبر 824499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha