رصد اشعار شاعران استان یزد جهت بهبود کیفیت و محتوای اشعار

حجت الاسلام گندمی با اشاره به سبک ویژه عزاداری در حسینیه ایران گفت: اشعار شاعران استان یزد جهت بهبود کیفیت و محتوای اشعار رصد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت الاسلام گندمی» در نشست خبری به مناسبت آغاز ماه محرم و همچنین برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: در سال های قبل علی رغم دستورات نماینده ولی فقیه اشعار در روز اول محرم ارائه می شد اما امسال از ماه رمضان موضوع و اشعار هیات ها را رصد کردیم و با حضور مسئولان در جهت بهبود کیفیت و محتوای اشعار مداحان تلاش کردیم.

نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: هدف ما مردمی رفتار کردن با هیات های مذهبی و دست اندرکاران آنها است.

وی ادامه داد: در موضوع هیات ها 5 موضوع دارای اهمیت است که مدیران هیات، شعرا و محتوا، خواننده، مردم و میزبانان از جمله این بخش ها است.

حجت الاسلام گندمی افزود: وظیفه مجموعه حاکمیت حمایت و نظارت است که در این راستا برنامه های مختلفی داشته ایم.

نماینده ولی فقیه سپاه الغدیر یزد گفت: با توجه قدرت اسلام ناب امروز دشمن به نتیجه رسیده که برای برخورد با اسلام ناب هیچ  گروه و تفکر نمی تواند قد علم کند و بر همین اساس سعی کردند با ایجاد گروه هایی مانند منافقین در جهت ضربه به اسلام حرکت کنند.

وی گفت: دشمنان بر همین اساس با فتاوای خرافی و ایجاد مجتهد لندنی سعی کرده اند با اسلام ناب مقابله کنند و در این راستا نیز سعی دارند حسینیه ای مقابل حسینیه ما قرارد هند.

حجت الاسلام گندمی بیان کرد: ما سعی کردیم قبل از تولید محتوا و اشعار و همچنین قرارداد با مداحان و شاعران برنامه های مختلفی داشته باشیم .

کد خبر 825414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha