وزیر کشور وارد تبریز شد

همزمان با هفته دولت، وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تعدادی برنامه دیگر وارد تبریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز(۷ شهریور) در  سفر یک روزه به تبریز، ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در تبریز با مردم نیز دیدار و گفت و گو می کند.

وزیر کشور همچنین به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های استمرار و ارتقای وضعیت مطلوب امنیت در استان، در جلسه شورای تامین استان آذربایجان شرقی شرکت می کند.

رحمانی فضلی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، از استقرار تجهیزات فیزیکی در مبادی مرزی برای کنترل کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در یک سال آینده شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.

وی تأمین امنیت مرزها را از اصلی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور اعلام کرد و گفت: هر اقدامی که در جهت امنیت هرچه بیشتر مرزها باشد در دستور کار وزارت کشور قرار می‌گیرد، در بحث انسداد، تامین تجهیزات و کنترل الکترونیکی مرزها و همچنین تقویت نیروهای مرزی، منابع لازم از طریق صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

رحمانی فضلی با بیان این‌که آذربایجان شرقی جزو استان‌های امن مرزی کشور است، افزود: تامین امنیت مرزهای شرق و غرب کشور اصلی‌ترین اولویت امنیتی وزارت کشور است. همچنین درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فعالیت کامل و هماهنگ سامانه‌های مربوطه مورد تأکید است.

وزیر کشور گفت: اتصال سامانه‌ها تا پایان امسال در یک زمان‌بندی مشخص به صورت جدی پیگیری می‌شود که با این اقدام مهم، 80 درصد از قاچاق کالا کنترل خواهد شد.

 

کد خبر 826449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha