همه مسؤولان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وحدت نظر دارند

پورمحمدی با اشاره به این‌که اختلاف نظر در مسائل سیاسی و اجتماعی طبیعی است، گفت: با وجود این اختلاف‌ها، همه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وحدت نظر داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «محمدرضا پورمحمدی» عصر امروز( ۹ شهریور) در نشست هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: هدف اصلی از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، قدردانی از زحمات شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر همگانی کردن برنامه‌های این هفته، خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان ما، دفاع مقدس را بیشتر از دریچه تصاویر و فیلم‌ها دیده‌اند و باید برای تبیین اهمیت این موضوع برای آنان بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به این‌که اختلاف نظر در مسائل سیاسی و اجتماعی طبیعی است، افزود: با وجود این اختلاف‌ها، همه در یک موضوع وحدت نظر داریم و آن موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: کشور ما اگر در شرایط سخت و پیچیده امروز روی پای خود ایستاده است به برکت دفاع مقدس و روحیه ایثار و مقاومت است و این موضوع باید به نسل جدید انتقال یابد.

وی با تأکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان، گفت: امسال با در نظر گرفتن شرایط سیاسی در داخل و خارج از کشور و تلاش دشمنان برای درهم شکستن روحیه مقاومت، باید به بزرگداشت دفاع مقدس بیشتر از سال‌های قبل بها دهیم.

همچنین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تکلیف آحاد جامعه حفظ فرهنگ دفاع مقدس بوده، زیرا امنیت کنونی کشور در گروی جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده است.

سردار «اصغر عباسقلی زاده»، با تاکید بر تلاش بیش از پیش برای نشر فرهنگ دفاع مقدس در بین احاد جامعه به ویژه نسل جدید انقلاب، افزود: انتظار داریم نهادهای دولتی مرتبط در راه اندازی موزه دفاع مقدس در تبریز با این بنیاد تعامل حداکثری و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 827327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha