توسعه خدمات الکترونیکی عامل آسایش و رفاه مردم است

آل هاشم با اشاره به بازدید از سامانه های بانکی و لزوم ارایه خدمات انفورماتیک و دیجیتالی در ارایه خدمات، گفت: توسعه سامانه های خدمات الکترونیکی عامل آسایش و رفاه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۴ شهریور) در جریان بازدید از بخش های مختلف شعبه مرکزی بانک ملی تبریز با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: برخورد شایسته با مردم جزو قواعد بانکداری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جلب رضایت مراجعه‌کنندگان به بانک‌ها امری لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: توسعه سامانه های خدمات الکترونیکی عامل آسایش و رفاه مردم است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که برخورد مناسب کارکنان و حجاب خوب کارمندان زن بانک مورد تقدیر است، افزود: انتظار داریم چنین وضعیتی در دیگر بانک ها به ویژه مؤسسات مالی خصوصی نیز ملاحضه شود.

وی تاکید کرد: رعایت حجاب در محیط کاری و پیشقدم شدن نهادها، مؤسسات و ادارات دولتی برای رعایت حجاب اسلامی در حقیقت موجب ارتقای فرهنگ حجاب در جامعه می شود.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بازدید از سامانه های بانکی و لزوم ارایه خدمات انفورماتیک و دیجتیالی در ارایه خدمات، گفت: توسعه سامانه های خدمات الکترونیکی برای ارایه هر چه بیشتر خدمات قابل تقدیر است، زیرا در سایه خدمات بانکی رفاه مردم در این خصوص افزایش و مراجعه مردم به بانک کمتر شده است. 

وی همچنین با بیان این‌که بانکدار، امین نظام و جامعه است، گفت: بانکدار ارزش بالایی در نظام اسلامی دارد، حال که این امتیاز برای بانکداران وجود دارد بر این اساس آنها نیز باید در برخورد شایسته با مردم تلاش کنند و موجب رضایت مراجعه کنندگان باشند. 

همچنین «عادل غلامی» سرپرست امور شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌که ۱۲ نوع بانک دولتی، ۶ موسسه اعتباری و مالی و ۱۸ بانک خصوصی در استان فعال هستند، گفت: ۵۸۴ هزار میلیارد تومان منابع بانکی آذربایجان شرقی است.

کد خبر 829367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha