جنگ نرم دشمنان؛ سبک زندگی ملت ایران را هدف قرار داده است

آل هاشم گفت: جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن ضرورت هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ اولیای دانش آموزان و مربیان مراکز آموزشی را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(یکم مهر) در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه دخترانه دکتر موحد تبریز اظهار داشت: نا امیدی استکبار از گزینه نظامی علیه ملت ایران؛ موجب شده که تهاجم فرهنگی دشمنان ابعاد تازه‌تری به خود گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جنگ نرم دشمنان؛ سبک زندگی ملت ایران را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی جنگ نرم دشمن؛ تاثیر آن در بنیان فکری و اخلاقی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است.

امام جمعه تبریز با تاکید ارتقای سطح تعامل و هماهنگی میان اولیا و مربیان گفت: جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن ضرورت هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ اولیای دانش آموزان و مربیان مراکز آموزشی را دو چندان کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رمز موفقیت دانش آموزان در غلبه بر بدخواهان در مرحله اول ارتقای سطح تحصیلی است که در این زمینه مسؤولان آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین برعهده دارند.

امام جمعه تبریز افزود: اگر امروز دشمنان تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشورها را دنبال می کند به دلیل موفقیت هایی است که در بُعد علمی به دست آورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است، گفت: موفقیت های بدست آمده در حوزه فناوری های جدید و انرژی صلح آمیز هسته ای در سایه توانمندی دانشمندان جوان ایرانی است.

کد خبر 835326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha