لزوم اطلاع‌رسانی مناسب نیازهای بیمارستان اردکان

در دومین نشست موسسه خیریه بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب نیازهای این نهاد به جامعه خیریه، مؤسسات دولتی و خصوصی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اردکان، اعضا هیئت‌مدیره موسسه خیریه بیمارستان مرحوم ضیایی شهرستان و جمعی از سایر مسئولین این بیمارستان، دومین نشست موسسه خیریه بیمارستان ضیایی برگزار شد.

حاضرین در این نشست ضمن تأکید بر لزوم دیدار و عیادت از خانواده‌های خیرین نیک‌اندیش و برپایی مراسم سالیانه تجلیل و تقدیر از خیرین، پیرامون شناسایی نیازهای بیمارستان ضیایی و اطلاع‌رسانی مناسب به جامعه خیری، مؤسسات دولتی و خصوصی بحث و تبادل‌نظر کردند.

برنامه‌ریزی در جهت برگزاری برنامه‌هایی ازجمله تشکیل جلسه موسسه خیریه بیمارستان ضیایی در صحن شورای اسلامی شهر اردکان با حضور اعضای این موسسه و مسئولین بیمارستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

لازم به ذکر است که موسسه خیریه بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان باهدف ساماندهی مشارکت‌های مردمی برای حمایت از بیماران، ساخت، تجهیز، بازسازی، توسعه این بیمارستان و هماهنگی با خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت در اواخر دی‌ماه سال 1397 موفق به اخذ پروانه فعالیت شد.

کد خبر 839135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha