«مرگ بر آمریکا» با عمق معارف دینی و اعتقادی ارتباط دارد

حجت الاسلام حسینی کاویانی گفت: از جمله مشخصه های اصلی استکبار این است که می خواهد تمام شاخصه های حکومتی را جهانی کند

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از  روابط عمومی و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی در مراسم 13 آبان که بر سر مراز شهید گمنام مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های استکبار اظهار کرد: از جمله مشخصه های اصلی استکبار این است که می خواهد تمام شاخصه های حکومتی را جهانی کند به عنوان مثال می خواهد تمام منافعی که در یک جامعه یا در جوامع مختلف وجود دارد به سمت قدرت استکباری برگردد.

 

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال تمام انسان ها در کشورهای دیگر کار کنند و منافعی مانند مثال نفت، نیروی فکری مستعد، منابع دیگر طبیعی و غیرطبیعی برای آمریکا باشد.

 

وی به مسئله جهانی سازی در آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا مجموعه هایی اقماری برای سازمان ملل ایجاد کرده است تا به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی با بیان اینکهسند 2030 را تنها برای ما ننوشتند بلکه برای کل دنیا این سند تدوین شده است گفت: این سند بیان می کند که قانون ارتباطات بین زن و مرد، تربیت فرزندان، حضور زنان در اجتماع زن به گونه ای باشد که آنها می گویند و تمام ساز و کار در کل دنیا باید مبتنی بر مدل اجازه و طراحی های آنها باشد بر این اساس چنین نظامی، استکباری است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان حداقل سخنی که بیان می کنیم این است که هیچگونه از این نظام های آمریکا را قبول نداریم چراکه خود به عنوان مسلمان دارای نظام تربیتی، اقتصادی، سیاسی و... هستیم.

 

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان اینکه محصول این قضیه نپذیرفتن نظام ها را به همراه دارد، گفت: تا زمانی که شما به عنوان مسلمان بخواهید بگویید من مسلمانم و نظامات قدرت استکباری را نمی پذیرم بدون تردید این جنگ ها وجود دارد.

 

وی یادآور شد: مردم آمریکا به ویژه مسلمانان آنها برای ما عزیز هستند و نسبت خواهری و برادری با ما دارند و حتی با مسیحیان و بی دینان نیز مشکلی نداریم. زمانی که مرگ بر آمریکا می گوییم یعنی مرگ بر نظام استکباری و نظامی که می خواهد تمام ساز و کارهای قانونی خود را بر تمام جوامع تحمیل کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی ضمن توجه دادن طلاب بین الملل به مسئله استکبار ستیزی گفت: تصور نکنید بحث مرگ بر آمریکا بحث داخل جغرافیای  ایران است بلکه با عمق معارف دینی و اعتقادی شما ارتباط دارد تا زمانی که مسلمان هستید باید بگویید «مرگ بر آمریکا».

 

کد خبر 850537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha