آیت‌الله میرمحمدی منشا خدمات و برکات بود

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به ابعاد علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله میرمحمدی گفت: آن عالم وارسته در طول عمر پربار خود منشا خدمات و برکات بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم بزرگداشت آیت‌الله «ابوالفضل میرمحمدی» عضو مجلس خبرگان رهبری شب گذشته(دوشنبه 4آبان) با حضور مراجع و علما از سوی مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علی نظری منفرد» در این مراسم با اشاره به ابعاد علمی و شخصیتی آیت‌الله میرمحمدی گفت: ایشان مسئولیت های مختلفی بر عهده داشتند و همیشه منشا خدمات و برکات بودند.

 

استاد حوزه علمیه  ادامه داد: آیت‌الله میرمحمدی در جامعه مدرسین، خبرگان رهبری، دانشگاه و مسجد مسئولیت داشت و خدمات و برکات زیادی را به جای گذاشت.

 

وی با اشاره به دیگر خدمات آن عالم وارسته تصریح کرد: آیت‌الله میرمحمدی خدمات زیادی در زمینهٔ احداث و بازسازی مسجد و مراکز دینی و مذهبی و دانشگاهی داشت.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آیت الله میرمحمدی نیم‌ قرن از عمر شریف خود را در عرصه فقاهت و تفسیر قرآن گذراند گفت: ایشان با علمای بزرگی مباحثه‌های تفسیری داشت.

 

نظری منفرد ادامه داد: آن عالم ربانی از مدافعان‌ نهضت‌ اسلامی‌ بوده‌ و در امضای برخی‌ از اعلامیه‌ها علیه‌ رژیم‌ ستمشاهی‌ و حمایت‌ از حضرت‌ امام‌ خمینی(ره) نقش‌ داشته‌ است‌ .

کد خبر 859600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha