ثبت نام ۱۳ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی یزد قطعی شده است

طلایی مقدم با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ثبت نام ۱۳ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی یزد قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید مهدی طلایی مقدم» امروز در نخستین نشست خبری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد گفت: هروقت به مردم اعتماد کنیم و با مردم شفاف باشیم، پاسخ خوبی خواهیم گرفت و حوزه سیاسی نیز سعی داریم تا در تمامی موضوعات به شفافیت عمل شود.

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: تمام هدف ما اجرای صحیح و درست انتخابات است و سعی و تلاش ما بر تعامل به منظور برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است.

 

وی افزود: آخرین آمار تا صبح امروز در حوزه یزد، اشکذر و بخش ندوشن تعداد 8 نفر ثبت نام را قطی کرده اند و 2 نفر نیز در حال تکمیل ثبت نام هستند.

 

طلایی مقدم خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد تعداد 3 نفر ثبت نام کردند و در اردکان ثبت نام نداشتیم و در حوزه های مهریز، بافق و ابرکوه و خاتم نیز 2 نفر ثبت نام کردند.

 

وی گفت: در لحظه مراجعه اولیه مدارک بایستی تکمیل شود و افرادی که دارای نقص مدرک هستند ثبت نام نخواهد شد.

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: حدود 755صندوق رای در استان داریم که به صورت ثابت و سیار فعالیت خواهند داشت که 4 و شش دهم درصد نسبت به دوره های قبل افزایش داشته ایم.

 

طلایی مقدم گفت: مهمترین بحث ما اخلاق مداری و قانون مداری است که ما باید کاری کنیم که بعد از انتخابات شرمنده همدیگر نباشیم و از تخرییب جدا پرهیز شود.

وی افزود: 11 استان از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور در خصوص رای گیری الکترونیکی مطرح شده اند اما هنوز شورای نگهبان تایید نکرده است و به همان شیوه قبل برگزار می شود.

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد:  نزدیک به یک هزار و 300 نفر به عنوان عوامل و دست اندرکاران این دوره از انتخابات هستند.

کد خبر 862277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha