نمایندگان عالی قوا در استان یزد پای درد دل دانشجویان می‌نشینند

به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، همایش بزرگ «دانشجو؛ صدای مردم» با حضور عالی‌ترین مقامات اجرایی، قضائی و مجلسی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به مناسبت فرارسیدن روز ملی دانشجو، برنامه‌ای در جهت گرامیداشت این روز تحت عنوان «دانشجو؛ صدای مردم» یکشنبه شب ساعت 19:30 دقیقه در محل سالن اجتماعات مرحوم دکتر جوادی بیمارستان حضرت آیت‌الله شهید محمد صدوقی (رحمه‌الله علیه) استان یزد برگزار خواهد شد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان، «محمدرضا حداد زاده» دادستان عمومی و انقلاب یزد به عنوان عالی‌ترین مقام قضائی استان، «سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان و «کمال دهقانی فیروزآبادی» رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و نماینده مردم شهرستان‌های میبد و تفت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست پای درد دل دانشجویان می‌نشینند.

در این برنامه مناسبتی که به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد با همکاری تشکل انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برپا می‌شود؛ محسن فلاح، مجری توانمند مرکز صداوسیمای استان به اجرا می‌پردازد و سید محمدصادق آتشی، شاعر، نویسنده و خواننده بسیجی، جوان و خوش آتیه نیز برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

نمایندگان تشکل‌های فعال و جنبش دانشجویی از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف آموزش عالی سطح استان در این مراسم محوری در مقابل عالی‌ترین مقامات اجرایی، قضائی و مجلسی یزد به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات جامعه دانشجویی در مورد مسائل گوناگون و موضوعات متعدد می‌پردازند.

مراسم‌هایی نیز پیش از این در دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد به مناسبت روز دانشجو برگزار شد.

لازم به ذکر است که 16 آذرماه به یاد سه شهید والامقام دانشجو؛ شهیدان مصطفی بزرگ نیا، احمد قندپی و آذر شریعت رضوی که در هنگام اعتراض به حضور ریچارد نیکسون، معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند به نام «روز دانشجو» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 864688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha