لیگ برتر بدمینتون ایران به کام اردکانی‌ها/ تقدیر مسئولین از عزم مثال‌زدنی قهرمان لیگ بدمینتون

جمعی از مسئولین با صدور پیام‌هایی، موفقیت تیم خاتم اردکان در تصاحب مقام قهرمانی لیگ برتر بدمینتون ایران برای دومین سال پیاپی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ مسابقه پایانی لیگ برتر بدمینتون مردان کشورمان جام خلیج‌فارس بین تیم‌های خاتم اردکان و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر بندر انزلی برگزار شد و نمایندگان بدمینتون اردکان با تکیه‌بر استعداد بازیکنان بومی و خوش آتیه‌ای ازجمله مصطفی قربانی، عباسعلی بهجتی و علیرضا رضا پور توانستند در رقابتی نزدیک، اصفهانی‌ها را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند.

خاتم اردکان با تلاش و زحمات کادر فنی متشکل از رضا هاتفی و محمدرضا آقاشاهی، تدارکاتِ مصطفی طارملو و سرپرستی محمد رضاپور در پایان این مسابقات ورزشی بر سکوی قهرمانی ایستاد و از عنوان قهرمانی دوره پیش خود نیز دفاع کرد. همچنین تیم سپاهان اصفهان به مقام دوم رسید و تیم پاک چوب سیستان نیز مدال برنز را به دست آورد.

«علی اسدیان»، رئیس هیئت بدمینتون اردکان در پیامی ضمن اشاره به اینکه نماینده بدمینتون این شهرستان، اولین تیم در استان یزد است که توانست ضمن قهرمانی دریکی از لیگ‌های برتر کشور از عنوان قهرمانی خود نیز دفاع کند تصریح کرد: نگاهی به روند توسعه ورزش بدمینتون در شهرستان اردکان طی چند سال اخیر نشان می‌دهد که به دو بُعد ورزش قهرمانی و پرورش استعدادهای بومی به صورت هم‌زمان اهتمام شده که حائز دستاوردهای بزرگی نیز بوده است.

وی؛ وجود سالن اختصاصی و مجهز بدمینتون، قهرمانی سه سالِ مستمر در لیگ‌های دسته یک و برتر، برگزاری کلاس‌های آموزشی و پایه، دعوت از بازیکنان جوان و نوجوانِ شهرستان به تیم‌های ملی، کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات مهم رنکینگ جوانان، معرفی هیئت بدمینتون اردکان در بین برترین هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان، موفقیت در مسابقات دانش‌آموزی کشور، برگزاری مسابقات رنکینگ داخل شهرستان برای اولین بار در استان، پیروزی‌های چشمگیر در رده‌های سنی استان، تأمین بخشی از نیازهای مالی و تجهیزات مرییان و ورزشکاران شهرستان، شروع استعدادیابی در مدارس و... را گوشه‌ای از موفقیت‌های این رشته  ورزشی در شهرستان اردکان دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی خاتم اردکان، فرماندار شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در طی صدور پیام‌های جداگانه‌ای با تقدیر از زحمات و تلاش دست‌اندرکاران و کادر فنی که موفق به شاخص ساختن نام اردکان در سطح کشور شدند، ابراز امیدواری کردند: باشگاه خاتم اردکان به‌مرورزمان بتواند هر چه بیشتر چتر حمایت خود را بر ورزش و ورزشکاران شهرستان بگستراند و آنان را در نیل به اهدافشان یاری کند.

کد خبر 867866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha