آیات درس آموز قرآن، الگویی برای تعاون و همدلی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سومین جلسه ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان از آیات درس آموز قرآن کریم به عنوان الگوی روشنی برای تعاون و همدلی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» امروز(چهارشنبه، ۲۷ آذر) در سومین جلسه ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان با بیان اینکه تنها راه نجات انسان تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام است، گفت: یکی از اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت در استان ایجاد فضایی برای کارهای قرآنی است که بدون شک اگر این برنامه در فضای همدلی و تعامل اتفاق بیفتد نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آیات درس آموز قرآن کریم به عنوان الگویی روشن برای تعاون و همدلی یاد کرد و افزود: این ستاد ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان تعریف شده تا بتوانیم از ظرفیت متولیان کار فرهنگی و قرآنی حاضر در این شورا حداکثر استفاده را ببریم.

 

وی با تاکید بر لزوم ایجاد یک نهضت قرآنی در سطح استان خاطرنشان کرد: استان اصفهان ظرفیت بسیار غنی و خوبی در مباحث فرهنگی به ویژه موضوعات مرتبط با قرآن و عترت داشته و موسسات فرهنگی قرآنی متعددی در زمینه فعالیت دارند که ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های این هفته را فراهم آوردند.

 

در ابتدای این جلسه همچنین حجت الاسلام «ابوالفضل یعقوبی» رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته توسط هر دستگاه پرداخت. در ادامه این جلسه که با حضور حجت الاسلام «محمد قطبی» رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، «سعید حسینی» قائم مقام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون نحوه برگزاری هفته قرآن و عترت استان اصفهان پرداختند./

کد خبر 869586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha