آموزش چهره به چهره پورتال بچه های مسجد در شهرستان میانه

کارگاه آموزش چهره به چهره پورتال بچه های مسجد ویژه مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، کارگاه آموزشی حضوری و چهره به چهره پورتال بچه های مساجد در قالب رویداد ملی فهما(پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)، با حضور مدیران مسئول و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان میانه برگزار شد.

تبیین رویداد ملی فهما، آموزش شیوه ورود، ثبت عضویت، تکمیل ارکان، درج فعالیت های کانون و کسب امتیازات در پورتال بچه های مسجد، شیوه ثبت گروه های سرود، نمایش و همچنین آموزش طرح نویسی و معرفی طرح شنبه های کتاب از محورهای این کارگاه آموزشی بوده است.

بنابر این گزارش، معرفی سند تحول راهبردی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سیاست های سه ساله و پنج ساله ستاد کشوری در خصوص حضور هدفمند، جریان ساز و موثر فرهنگی کانون‌ها در فضای مجازی از دیگر بخش های این کارگاه آموزشی بود.

همچنین از دیگر بخش های این دوره آموزشی شبکه سازی و توانمندسازی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی اهالی مسجد و مجاورین، کشف و پرورش و به کارگیری خلاقیت های فرهنگی هنری بچه های مسجد و پیوند آن ها با رویدادهای فرهنگی هنری در گستره محلی و منطقه ای و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری دین محور از سوی کودکان، نوجوانان و جوانان بوده است.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی و  با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه و با حضور کارشناسان ستاد استانی اجرایی شد.

کد خبر 870629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha