سریع ترین حافظ کل قرآن کریم مورد تجلیل قرار گرفت

زهرا برزگر اهل آرباطان شهرستان هریس در عرض ۱۱۰ روز حافظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «زهرا برزگر»‌ امروز در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هدف از این اقدام معنوی را لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم اعلام کرد و گفت: در طول حفظ قرآن کریم هر روز به مدت ۸ ساعت تمرین و مرور می‌کردم.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان این‌که آموزش و پرورش بخش خواجه و استاد قرآن جناب آقای یحیی راثی بنده را در رسیدن به هدف ارزشمند حفظ قرآن کمک و راهنمایی کردند، خاطرنشان کرد: خانواده ام نیز در حفظ کلام الهی سنگ تمام گذاشتند و من را از هر نظر یاری کردند.

برزگر  با اعلام این‌که جامعه آرمانی باید در همه ابعاد و مختصات عامل به قرآن باشد، تصریح کرد: اگر عمل به قرآن فراگیر شود؛ جامعه ای شاداب و رو به رشد خواهیم داشت.

همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این دیدار اظهار داشت: حافظان جوان جزء الگوهای یک جامعه اسلامی هستند و باید در کنار عمل به فرامین کلام وحی در درس و تحصیل هم موفق باشند.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» افزود: نقش والدین نیز در تربیت فرزندان تاثیرگذار است و با محیا کردن فضای خانواده می توانند کمک بزرگی در این راه انجام دهند.

 

کد خبر 872026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha