اولویت شرکت های بومی در مناقصات و قراردادهای دستگاه های اجرایی

بهبودی گفت: به موجب قانون شرکت های بومی به شرکت های خارج از استان در شرایط برابر در مناقصات و قراردادهای دستگاه های اجرائی اولویت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، «داود بهبودی» پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: اگر در دستگاه های اجرائی موارد نقض قانون در اولویت قرار دادن شرکت های بومی استانی وجود دارد باید بازخواست شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست سازمان نظام صنفی رایانه ای استان در ارتباط با بررسی امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ ابراز داشت: اگر نظام صنفی یارانه ای مدعی برگزاری چنین نمایشگاهی است هیچ مانع و چالش خاصی در استان وجود ندارد و ما نیز از برگزاری این نمایشگاه حمایت می کنیم.

بهبودی گفت: در راستای اصلاح فرایندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی از دستگاه هایی که بخواهند و می توانند خدماتشان را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند استقبال می کنیم و معتقدیم جهت گیری دستگاه ها به همین سمت باید باشد.

همچنین «مهدی خرامش» مدیرکل ICT استان آذربایجان شرقی در سخنانی به تشریح وضعیت واگذاری خدمات دستگاه های دولتی و بخش عمومی به دفاتر پیشخوان پرداخت و خاطرنشان کرد: 22 خدمت شرکت مخابرات ایران، 19 خدمت آب و فاضلاب، 15 خدمت شرکت پست، 16 خدمت شهرداری، 13 خدمت ثبت احوال، 11 خدمت توانیر، 6 خدمت وزارت بهداشت و یک خدمت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان واگذار شده است.

وی ادامه داد: در استان خدمات دستگاه های تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، مدیریت بازنشستگی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در اولویت واگذاری به دفاتر پیشخوان قرار دارند.

کد خبر 872301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha