نهادهایی همچون دارایی و بیمه نگاهی توام با خساست به شهرداری دارند

شهین‌باهر گفت: نهادهایی متولی همچون دارایی و بیمه که با شهرداری ها کار می کنند، نگاهی توام با خساست به شهرداری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «ایرج شهین‌باهر» امروز در نشست مشترک با شهرداران استان که با حضور استاندار آذربایجان شرقی همراه بود، اظهار داشت: اگر شهرداری‌ها را تقویت کنیم که خدمات خوبی به مردم ارائه دهند؛ مردم نیز از دولت رضایت خواهند داشت.

شهردار کلانشهر تبریز خاطرنشان کرذ: یقین داریم؛ اگر مردم از شهرداری راضی باشند؛ از دولت نیز راضی هستند، چرا که مردم، دولت و شهرداری را جدا از یکدیگر نمی‌دانند.

وی خواستار نگاه مثبت دستگاه های دولتی و خدماتی نسبت به شهرداری‌ها شد و گفت: نهادهای متولی مانند دارایی و بیمه که با شهرداری ها کار می کنند، نگاهی توام با خساست به شهرداری دارند.

شهین باهر در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد اجرای طرح‌های «فلاحتی فراغتی» در حریم شهرها را ارایه کرد و افزود: اجرای این طرح می تواند محل درآمدی برای شهرداری های استان بخصوص در شهرهای کوچک باشد.

شهردار تبریز افزود: این موضوع شامل طرح‌هایی است که شهرداران می‌توانند در حریم شهرها به عنوان طرح‌های سرمایه گذاری و صنعتی اجرا کنند و در شهرهای کوچک نیز امکانپذیر است.

وی به ایجاد لکه‌های صنعتی و تفریحی در حریم شهرها اشاره کرد و افزود: کارگاه های کوچک در اطراف شهرها، اشتغال و تولید زیادی دارند که می‌تواند برای شهرداری ها درآمد ایجاد کند.  

کد خبر 872047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha