کتب فرهنگ شهروندی در تبریز رونمایی می‌شود

شهردار تبریز از رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور خبر داد.

«ایرج شهین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی فردا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار خواهد شد.

شهردار تبریز با بیان این‌که مراسم رونمایی با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار در کشور است که مجموعه کتب فرهنگ شهروندی و طرح جامع آموزش های شهروندی در مدارس تبریز کلید می خورد.

وی با بیان این‌که مجموعه کتب آموزش شهروندی در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است، افزود: مجموعه کتب فرهنگ شهروندی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت خانه محیط زیست و توسعه پایدار در تبریز با آخرین شیوه های آموزشی رایج در دنیا جهت ارائه در مدارس تهیه و تدوین شده است.

شهردار تبریز ادامه داد: کتب تدوین شده امسال در ۲هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۳۵۳ هزار و ۷۰۰ جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲ هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیل‌گری ویژه معلمان و مربیان در نواحی ۵گانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.

شهین باهر افزود: برای تدریس این کتب حدود یک هزار و ۲۰ نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده اند.

 

کد خبر 872029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha