سامانه‌ای قوی تر از «اس ۳۰۰» در داخل می‌سازیم

امیر اسماعیلی گفت: توانسته ایم سامانه‌ای بسیار قوی تر از «اس ۳۰۰» را در داخل بسازیم، اما نقطه قابل تأمل این است که هنوز ایران نمی‌تواند خودرو بسازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر «فرزاد اسماعیلی» امروز در نشست بصیرتی «از ۹ دی تا گام دوم انقلاب اسلامی با جوان مؤمن انقلابی» در تبریز اظهار داشت: ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی شناخته می شود.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حماسه ۹ دی سال ۸۸ مانند روز جهانی قدس و یوم الله ۲۲ بهمن یکی از ایام الله‌های مهم انقلاب اسلامی است که برای مردم ایران بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اعتماد به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب برای مقابله با توطئه های سیاسی، نظامی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: همین جوانان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بودند که کشور را اداره کردند و باید بخش اعظم پست‌هایی که در حال حاضر در اختیار افراد بالای ۵۵ سال است، به جوانان سپرده شود.

اسماعیلی ادامه داد: قدرت‌ نمایی کشور به خصوص جوانان ایرانی در مقابل شناورها و هواپیماهای سایر کشورها به ویژه ‌آمریکا در طول چند سال اخیر بی مانند است، همین جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و امروز  بحث حفاظت از امنیت کشور بین نیروهای سپاه، ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت وجود دارد.

وی قدرت ملی و مؤلفه‌های آن در حراست از مرزهای کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: قدرت‌های نظامی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از جمله مؤلفه‌های قدرت ملی هستند که در دو مؤلفه اول جمهوری اسلامی قدرت بلامنازع منطقه است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش با بیان این‌که دستاوردهای جوانان ایرانی حیرت دشمنان را نیز واداشته است، گفت: توانسته ایم سامانه‌ای بسیار قوی تر از اس ۳۰۰ را در داخل بسازیم، اما نقطه قابل توجه این است که هنوز ایران نمی‌تواند خودرو بسازد.

وی از قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ترتیب به عنوان بنیادی‌ترین اصل قدرت یاد و اضافه کرد: در حال حاضر شرایط فرهنگی و تحریم‌ها باعث شده است قدرت اقتصادی کشور دچار ابهام شود.

کد خبر 872732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha