کارگروه علمی و پژوهشی بسیج دادگستری یزد تشکیل شد

عرشیان گفت: علم و پژوهش و تحقیق در هرنظام و سیستم اداری که به دنبال پیشرفت و تعالی است، یک رویکرد اساسی و راهبردی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا عرشیان» در جمع مسئولین علمی و تحول اداری پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج مرکز استان یزد، افزود: فلسفه خلقت، رشد روحی و معنوی و کمال و تعالی انسان است که در گرو علم آموزی و تحقیق و پژوهش است.

وی با ذکر حدیث « العلم سلطان» و تأکید رهبر معظم انقلاب بر علم آموزی، اظهار داشت: هرکه عالمتر است مسلط و حاکم است و برای اینکه انقلاب اسلامی ایران در حد اعلی، حاکمیت خود را به جهان عرضه نماید شرط اساسی آن علم و پژوهش است.

این مقام مسئول، ابراز داشت: بعد از واجبات بهترین عبادت و عمل خیر، تعلیم و تعلّم است.

فرمانده پایگاه بسیج دادگستری، با اشاره به شاخص های نظام اداری برتر، بیان داشت: مسئولیت پذیری، وجدان کاری، نظم و انضباط ا داری عدالت محوری و خودکنترلی از جمله شاخص های نظام اداری برتر است.

وی افزود: حمایت از نوآوری، خلاقیت و ابتکار، قانون محوری، حفظ شأن و کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع و توجه به استحکام خانواده از نیز از دیگر شاخص های نظام اداری برتر می باشند.

عرشیان تأکید کرد: تحقیق علمی و پژوهش عمیق کاربردی، شاخص های نظام اداری را ارتقاء و ارائه خدمت به مردم را تعالی و تحقق آرمان های نظام اسلامی را تسریع می کند.

 

کد خبر 874454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha