مسئولان با نشان دادن اخلاق و رفتار شایسته رضایتمندی مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات را کسب کنند

کریمپور با بیان اینکه دشمن می خواهد با ایجاد ناامیدی در مردم مانع حضور حداکثری آن ها در انتخابات شود و انتخابات را به حضور حداقلی تبدیل کند گفت: مسئولان با نشان دادن اخلاق و رفتاری شایسته رضایتمندی مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریمپور» امروز (چهارشنبه ۲۶ دی) در نشست شورای اداری اندیمشک، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار کرد: دشمنان با توجه به واهمه ای که از برگزاری فرایند انتخابات سالم در کشور دارند، دست به تحریکاتی در داخل و بیرون از کشور زده اند و می خواهند اوضاع کشور را مانند اوضاع عراق و سوریه کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه دشمن می خواهد با ایجاد یاس و ناامیدی در مردم، مانع حضور حداکثری آنها در انتخابات شود افزود: باید در اندیمشک انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و مسئولان مربوطه نیز باید به ابعاد مختلفی همچون خدمت رسانی به مردم و ارتباط موثر با آنها توجه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: با توجه به مدت زمانی که تا انتخابات و دهه فجر باقی مانده، لازم است مسئولان با نشان دادن اخلاق و رفتاری شایسته، رضایتمندی مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات را کسب کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تاکید کرد: تمامی اقشار باید از هر گونه اقدام تنش زا که باعث ایجاد حساسیت بی مورد در سطح شهرستان اندیمشک می شود، جلوگیری کنند تا انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

 

«امیر عباس شهبازی» با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود بحث امنیت انتخابات را عهده دار است و حق هیچگونه دخالتی را در احزاب سیاسی ندارد تصریح کرد: ادارات نباید در انتخابات دخالت کنند بلکه باید در بحث هایی همچون دعوت مردم برای حضور حداکثری در این امر مهم تلاش کنند تا دشمنان را ناامید کنند.

 

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: ادارات نباید وسایل و امکانات دولتی را در اختیار هیچ کدام از کاندیدا بگذارند چرا که یک تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده با جدیت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

 

وی با اشاره به لزوم گزارش و انتقال تخلفات به نیروی انتظامی اذعان داشت: با توجه حساسیت هایی که در فضای مجازی وجود دارد تمام افرادی که در انتخابات مسئولیت دارند باید کامل مراقب باشند و از هرگونه تبلیغات و موارد امثال آن خودداری کنند.

 

کد خبر 881357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha