نشست صمیمی مدیران صندوق اعتباری هنر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد برگزار شد

نشست صمیمی مدیران صندوق اعتباری هنر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد با محوریت درخواست های فعالان این عرصه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست صمیمی مدیران صندوق اعتباری هنر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد در محل این اداره کل برگزار شد.

زهرا حق شعار، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مهمترین دستاورد سفرهای حمایتی و دیدار با هنرمندان استان ها را برقراری ارتباط نزدیک و عاطفی با آنها برشمرد و گفت: خوشحالیم طی ۳ سال گذشته با ۵ هزار هنرمند طی دیدارهای گروهی و فردی آشنا شدیم و طی این دیدارها جریانی شکل گرفت که هنرمندان خود صدای یکدیگر را به گوش مسئولان برسانند.


وی در ادامه افزود: در نشست با هنرمندان بر آگاهی اهالی فرهنگ و هنر نسبت به حقوق خود تأکید می کنیم که اساس فعالیت ما در سفرهای حمایتی کمک به هنرمندانی است که مشکلات درمانی و معیشتی دارند و خوشبختانه افراد زیادی از خانواده فرهنگ و هنر بعنوان همرسان با صندوق همکاری می کنند و هنرمندانی که درگیر مشکلات متعدد خصوصا مسائل درمانی هستند را به ما معرفی می کنند.

مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر  بیان کرد: امیدواریم طی این سفرها و با همکاری خود شما بتوانیم دردهای جامعه هنری را کاهش دهیم.

در ادامه این مراسم نیز هنرمندان، فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی استان یزد درخواست های خود را مطرح کردند که مهمترین درخواست های آنها شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، اعطای تسهیلات بود.

کد خبر 881491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha