فرهنگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به کلید واژه دهه فجر تبدیل شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه نسل جوان را با فرهنگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم، گفت: فرهنگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به کلید واژه دهه فجر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علی زینی وند» در نشست کارگروه های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح ملی و بین المللی حرفه ای عمل کرد،بیان داشت: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بعد ملی و بین المللی تبیین شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاتدار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از جناح بازی عمل کرد؛ سردار سلیمانی در حوزه رفتار حرفه ای نظامی برای حفظ هویت و محبوبیت در تک تک ما ایرانی ها یک الگو است.

 

زینی وند با اشاره به اینکه نیروی های نظامی به ویژه سپاه محبوب قلب همه ملت ایران هستند، گفت: نسل جوانان ما با فرهنگ مقاومت آشنا نیستند؛ ما نتوانسته ایم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را با نسل جوان پیوند دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی هویت ما را تازه کرد، افزود: غباری را که با بی تدبیر ما بر روی آرمانهای انقلاب نشسته بود، سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خودش شست.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان با بیان اینکه اکنون نوبت ما است و باید شهادت حاج قاسم سلیمانی کلید واژه دهه فجر باشد، ادامه داد: به هر دستگاهی که در فضاسازی و برنامه دهه فجر کوتاهی کند تذکر داده می شود؛ دستگاه های اجرایی ملزم هستند که خدمات دولت را در قالب بروشور به اطلاع مردم برسانند.

کد خبر 884506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha