تقدیر مدیرکل بنیاد شهید استان از اقدامات شهرداری اردکان درزمینه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اقدامات قابل‌توجه شهرداری اردکان در راستای حفظ وزنده نگه‌داشتن نام، یاد و ارزش‌های اصیل شهدا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نشست شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد.

شهردار اردکان در این برنامه بیان کرد: کلیه کوچه‌هایی که مزین به نام مبارک شهدای پرافتخار شهر اردکان شده است را با طرحی شاخص به نام آبروی کوچه؛ افتخار محله، پلاک کوبی کردیم که الگویی برای دیگر شهرها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: کمیته نام‌گذاری شورای شهر تمام درخواست‌های خانواده‌های صبور شهدای معزز مبنی بر نام‌گذاری کوچه و معبر در محله به نام شهید خانواده را بدون حتی یک مخالف به تصویب می‌رساند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه از افتخارات ما این است که توانسته‌ایم نام شهدای شاخص ازجمله شهید هسته‌ای شهید احمدی روشن، شهید فیض اردکانی، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همچنین تمامی سرداران شهید اردکانی را بر روی معابر و خیابان‌های اصلی شهر مزین کنیم و امیدواریم توانسته باشیم گامی در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی برداشته باشیم.

این مقام مسئول در ادامه بابیان اینکه المان میدان شهدا در حال تکمیل است، گفت: طبق نظر اعضای کمیسیون فرهنگی و مصوبه اعضای شورا، المان میدان شهداء نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این جلسه از اقدامات قابل‌توجه شهرداری اردکان در راستای حفظ وزنده نگه‌داشتن نام، یاد و ارزش‌های اصیل شهدای پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر، تشکر و تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 885341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha