اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی برگزار می شود

مدیرکل امور قرآنی و حدیثی المصطفی از برگزاری اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خبرداد و گفت: این مراسم روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «محمدحسین رفیعی» بعد از ظهر امروز(شنبه 12بهمن) در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی اظهار داشت: در همه حوزه های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی و تبلیغی این جشنواره بزرگترین برنامه قرآنی و حدیثی در المصطفی محسوب می‌ شود که هرساله اختتامیه آن در ایام الله دهه فجر برگزار می‌ شود.

 

مدیرکل امور قرآنی و حدیثی المصطفی افزود: معرفی آموزه های حیات بخش قرآن کریم و مسلط ساختن همه اعضای المصطفی به مهارت ها، علوم، فنون و آموزه های قرآنی و حدیثی و همین طور معرفی دستاوردها و ظرفیت های المصطفی به جامعه از جمله اهداف این همایش است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: جشنواره امسال یک امتیازاتی نسبت به سایر جشنواره ها دارد که از جمله آنها تنوع رشته ها و شاخه های آزمونی در رده های مختلف است، چراکه ما در حوزه آموزش المصطفی در سطوح مختلف تحصیلی رشته های مختلف قرآنی و حدیثی داریم.

 

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به این که ویژگی دوم جشنواره های المصطفی گستره و تنوع مخاطبان است، گفت: تمام ارکان المصطفی اعم از طلاب، کارکنان و استادان و خانواده ها و فرزندان ایشان در این جشنواره حضور دارند و به حسب سطوح تحصیلی و توانمندی های علمی به معرفی رشته های جشنواره پرداخته ایم.

 

وی بیان داشت: جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی مقدمه ای برای ارتقای سطوح مهارتی و معارفی طلاب و مخاطبان در حوزه های قرآنی و حدیثی است و در حقیقت برای شناسایی استعدادها و نقاط ضعف و درمان آن ها است به همین جهت این جشنواره به صورت چند مرحله ای برگزار می‌ شود.

 

مدیرکل امور قرآنی و حدیثی المصطفی عنوان کرد: برنامه اختتامیه بعد از نماز مغرب و عشاء روز دوشنبه 14 بهمن ماه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌ شود که در این مراسم در محضر آیت الله مصباح یزدی خواهیم بود که خدمات قرآنی ایشان در حوزه بین الملل نیز معرفی خواهد شد.

کد خبر 887908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha