یوم الله ۲۲ بهمن ماه، میعادگاه قاسم سلیمانی ها برای ادامه راه سردار دلها است

زارع ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: یوم الله ۲۲ بهمن ماه، میعادگاه قاسم سلیمانی ها برای ادامه راه سردار دلها است.

سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت یوم الله22 بهمن ماه گفت: امروز ما شاهد مردمی ترین جشن دنیا در جای جای نقاط کشورمان هستیم.

وی افزود: امروز قرار است در نقاط مختلف کشور 22 بهمن ماه به عنوان میعادگاه قاسم سلیمانی ها برای ادامه راه سردار دلها باشد و همه مردم ما در شهرهای مختلف از جمله شهر یزد در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: در راستای برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه برنامه ریزی های متعددی انجام شده است که در استان یزد نیز در 88 نقطه این راهپیمایی عظیم برگزار می شود و در شهر یزد نیز هم اکنون شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

زارع بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر یزد از میدان آزادی یزد آغاز شده و در خیایان های فرخی، خیابان امام ادامه پیدا می کند و در پایان از خیابان های مختلف یزد به میدان امیر چخماق یزد ختم می شود و در میدان نیز اجتماع عظیم مردم شهر یزد برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری سرود 1357 نفر از دانش آموزان استان یزد با عنوان همسرایان فجر و سخنرانی از جمله برنامه های این راهپیمایی بزرگ است.

وی همچنین با اشاره به چهلم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: با توجه به این که در چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم مردم یزد با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید را گرامی می دارند.

 

کد خبر 892887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha