کسب مقام توسط عکاس خبرگزاری شبستان در جشنواره فصلی رسانه های یزد

عکاس خبرگزاری شبستان در یزد توانست در جشنواره رسانه های استان یزد مقام اول در بخش « نماز در آیینه رسانه» را کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مصطفی سلمانی، عکاس خبرگزاری شبستان در استان یزد توانست در جشنواره رسانه های استان یزد در بخش « نماز در آیینه رسانه» مقام اول را به خود اختصاص دهد.

اسامی برگزیدگان جشنواره فصلی رسانه های استان یزد به شرح زیر است:

در بخش گزارش طیبه رجبی یزدی از خبرگزاری صدا و سیما به عنوان نفر اول، سیده سکینه ‌میرطاهری از خبرگزاری صدا وسیما به عنوان نفر دوم و افسانه طاهرنژاد از روزنامه بشارت یزد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در بخش مصاحبه نیز سمانه ملازینلی از ماهنامه آوای رسا به عنوان نفر اول، عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا به عنوان نفر دوم و صالح مستوفیان از روزنامه بشارت یزد به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در بخش سرمقاله و یادداشت نیز محمدعلی وزیری روزنامه بشارت یزد به عنوان نفر اول، سعید صادقی مقدم از خبرگزاری ایرنا به عنوان نفر دوم، فاطمه شریفی از خبرگزاری ایرنا به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در بخش رونق تولید نیز زهرا گنجعلی از خبرگزاری صدا و سیما به عنوان نفر اول، فرشاد براتی از خبرگزاری تسنیم به عنوان نفر دوم و مهدی جلیلیان از خبرگزاری مهر به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

همچنین در بخش نماز در آیینه رسانه نیز مصطفی سلمانی از خبرگزاری شبستان به عنوان نفر اول، فاطمه شریفی از خبرگزاری ایکنا به عنوان نفر دوم و بهارک روشن بخش از خبرگزاری ایسنا به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در بخش ویژه با عنوان بخش اخلاق رسانه نیز عاطفه ابراهیمی از ماهنامه آوای رسا به عنوان نفر اول، افسانه طاهرنژاد از روزنامه بشارت یزد به عنوان نفر دوم و نیره شفیعی‌پور از خبرگزاری مهر به عنوان سوم مشترک و امیر ترقی نژاد از خبرگزاری کتاب ایران نیز به عنوان سوم مشترک انتخاب شدند.

همچنین هیات داوران در بخش عکس نیز مجید دهقانی زاده از خبرگزاری مهر را به عنوان نفر اول، محمود یوسفی از خبرگزاری صدا و سیما را به عنوان نفر دوم و بهارک روشنبخش از خبرگزاری ایسنا و الياس دهقانی از پایگاه خبری صدا میبد را به عنوان نفر سوم مشترک انتخاب کردند.

کد خبر 894462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha