برگزاری مسابقه کتابخوانی «سقای آب و ادب» در استان مرکزی

مسئول کانون فرهنگی هنری رضوی شهر اراک از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان سقای آب و ادب در بین اعضای کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

محمد رضا نوبختی، مسئول کانون فرهنگی هنری رضوی و تخصصی کتابخانه ای، مسجد امام جواد(ع) شهر اراک به خبرنگار شبستان در اراک گفت: تبیین واقعه کربلا و رشادت ها و جانبازی های شهدای کربلا در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ضروری است.


وی افزود: این مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب سقای آب و ادب نوشته سید مهدی شجاعی است که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند کتاب را از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و یا کانون تخصصی کتابخوانی، مسجد امام جواد(ع) تهیه کنند.

 

مسئول کانون تخصصی کتابخانه ای شهر اراک در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین افراد است، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه با رندگی حضرت ابوالفضل (ع) و رشادت های ایشان در واقعه کربلا آشنا می شوند.

 

نوبختی با بیان اینکه این مسابقه به صورت حضوری برگزار می شود، ادامه داد: سوالات این مسابقه از کتاب سقای آب و ادب به صورت تستی است.

 

وی گفت: این مسابقه در روز 29 ماه محرم ساعت 4 بعد از ظهر در مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزارخواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 89550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha