در حوزه آموزش عمومی، اقدامات موثرتری برای مقابله با کرونا با کمک رسانه ها انجام شود

تابش تاکید کرد: در حوزه آموزش عمومی و پیشگیری باید اقدامات فراگیرتر و موثرتری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با کمک رسانه ها و صدا و سیما انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا تابش» با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان اردکان پیرامون بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از روحیه ایثارگرانه و مجاهدت مخلصانه پرستاران، پزشکان و سایر نیروهای خدوم در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس صمیمانه تشکر، تجلیل و قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش عمومی و پیشگیری، اقدامات فراگیرتر و موثرتری با کمک رسانه ها و صدا و سیما انجام شود ادامه داد: در سفر اخیرم از مراکز بهداشتی و درمانی یزد و اردکان بازدید و ضمن برگزاری جلسه با مدیران بهداشت و درمان استان، مشکلات و کمبودها منعکس و اقدامات و کمک هایی انجام شد.

نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به گزارش های دریافتی و شواهد موجود، وضعیت شیوع این بیماری در استان یزد و شهرستان اردکان نگران کننده است.

وی در ادامه این نامه با تاکید بر اینکه نسبت به تامین برخی تجهیزات و اقلام بهداشتی و همچنین قرنطینه موضعی اماکن دارای وضعیت حاد بهداشتی اقدام شود افزود: بحث تعطیلی عمومی شهرهای در معرض خطر، کارخانجات و ادارات و تاکید بر منع خروج مردم از منازل مورد توجه جدی قرار گیرد.

تابش خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح و جلب اعتماد مردم، از اولویت کارهایی است که باید صورت گیرد و با تمام توان، برای امنیت و آرامش و سلامت مردم در کنارتان هستیم.

کد خبر 902747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha