مجلس قوانین زائد و مانع تولید را حذف کند

انارکی گفت: مجلس بایدقوانین زاید و مانع تولید را حذف و اگر در جایی نیاز به وضع قانون جدید برای کمک به تولید است این قوانین را مصوب کند.

«احمد انارکی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹به نام «جهش تولید»توسط مقام معظم رهبری،گفت: مقام معظم رهبری با توجه به بحث معیشت،تولید و اشتغال شعار سال ۹۹را نیز همانند سال‌های قبل اقتصادی تعیین کردند و نامگذاری امسال به نام جهش تولید نشاندهنده اهمیت تولید در پیشرفت اقتصادی کشور است.
 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا با شیوع بیماری کرونا در جهان ،اقتصاد همه کشورها و همچنین اقتصاد کشور ما دچار مشکل می شود و بیش‌ترین ضربه را نیز تولید خواهد خورد و به همین دلیل باید به تولید توجه ویژه شود.
 
 
وی ادامه داد: وضعیت تولید ما در چندسال اخیر به دلیل تحریم ها و مشکلات داخلی و سود بالای بانکی خوب نبوده است و بخش تولید با ظرفیت کامل نتوانسته است کار کند اما با همه این مشکلات ،بخش تولید کار خودش را با همان ظرفیت کم و مشکلات موجود انجام داده است.
 
 
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید باید دولت و مجلس تمام همت خود را برای عملیاتی شدن این مهم انجام دهند،دولت باید با کمک های تسهیلاتی و معافیت های مالیاتی به تولید کنندگان و سرمایه گذاران برای تولید  کمک کند و مجلس شورای اسلامی نیز قوانین زاید و مانع تولید را حذف و اگر در جایی نیاز به وضع قانون جدید برای کمک به تولید است این قوانین را مصوب کند.
 
انارکی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم باید موانع صادرات حذف شود و در عین حال سخت گیری های برای وارادت انجام شود تا به بخش تولید و تولید کننده داخلی برای ادامه فعالیت کمک شود./
کد خبر 910030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha