توزیع ۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی میان خانواده های نیازمند تبریز

هزینه جشن مراسم نیمه شعبان مسجد نبی اکرم (ص) تبریز صرف تهیه بسته های غذایی و بهداشتی و توزیع بین خانواده های نیازمند شد

«صالح رسولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط فعالان مسجدی، کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت مسجد نبی اکرم(ص) تبریز پرداخت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) با اشاره به اقدامات انجام شده از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: ضدعفونی و گندزدایی برج مسکونی 18 طیقه زمرد و محله های اطراف مسجد در چندین نوبت انجام شده است.

رسولی با بیان اینکه اقدامات جهادی تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا به جای پخت غذا و صرف شام، به مناسبت نیمه شعبان هزینه مربوط به آن در قالب تهیه و توزیع هدایائی به صورت بسته های غذایی و پک های بهداشتی به تعداد 100بسته میان خانوارهای آسیب پذیر و مراکز خاص سطح شهر توزیع شد.

وی افزود: بسته های غذایی اهدایی شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب، قند و چای وپک های بهداشتی شامل اقلام شوینده و بهداشتی می باشد.

رسولی یادآور شد: از دیگر اقدامات کانون؛ برگزاری جشن های مجازی، ختم قرآن و ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت حجت مهدی موعود (عج) و نابودی کامل بیماری کرونا است.

وی افزود: امیدواریم به لطف خداوند متعال و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم به زودی شاهد قطع و پایان ویروس کرونا باشیم و شاهد برگزاری جشن ها و آیین های وحدت بخش با حضور مردم مومن  در مساجد باشیم.

کد خبر 914360

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha