اعلام اولویت اعزام به عمره مفرده، تا پانزده روز دیگر

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیش فراخوان عمره مفرده سال 91 مبنی بر تشریح چگونگی عمره مفرده سال جاری و شمار زائران ایرانی اعزامی به سرزمین وحی تا 10 روز آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی اکبر غیرتی، مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیش فراخوان عمره مفرده سال 91 مبنی بر تشریح چگونگی عمره مفرده امسال و شمار زائران ایرانی اعزامی به سرزمین وحی تا 10 روز آینده اعلام می شود.

وی افزود: پنج روز پس از اعلام پیش فراخوان، اولویت های عمره مفرده سال 91 نیز اعلام می شود و زائران مشمول می توانند جهت ثبت نام در کاروان ها، اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، عمره مفرده سال 91 از بهمن ماه آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان (مرداد 91)ادامه می یابد.

غیرتی همچنین درباره شمار زائرانی که در عمره مفرده سال 91 به سرزمین وحی مشرف می شوند گفت: سازمان حج و زیارت قصد دارد امسال نیز همانند سال گذشته حدود 800 هزار زائر ایرانی را در قالب عمره مفرده به زیارت خانه خدا اعزام کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، این نهاد برای عمره سال 91 نیز با همکاری روحانیون و مدیران کاروان ها برنامه های متنوع فرهنگی - دینی پیش بینی کرده است.

شایان ذکر است در عمره مفرده سال 90 که از بهمن ماه سال 89 آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ادامه داشت، 800 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

پایان پیام/

کد خبر 91465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha