۳۲ هزار بسته کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

سردار اکبری از توزیع ۳۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در طرح کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها ۴۵ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» امروز (پنجشنبه ۴ اردیبهشت) در رزمایش مومنانه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: رزمایش کمک مومنانه با لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین از نیمه شعبان در استان آغاز شده و تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود داشته باشند، تداوم خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح رزمایش مومنانه تمامی اقشار استان به ویژه بازاریان، مسجدیها، اقشار مختلف بسیج و مردم مومن شهرها و روستاهای استان حضور پررنگی داشته‌اند.

 

سردار اکبری بابیان اینکه حضور اقشار بسیجی استان در مقابله با ویروس کرونا در ۲ مرحله انجام گرفته است، افزود: در مرحله نخست که از روزهای ابتدایی شیوع کرونا شکل گرفت، بسیج پزشکی در کنار نیروهای بهداشتی استان اهتمام خود را در خصوص بیماریابی و غربالگری به کار گرفت.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا 155 تیم بسیجی در مراکز بهداشتی استان مستقر و به کار غربالگری و شناسایی بیماران مشغول شد.

 

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب‌دیده، تیم‌های بسیج فعال شدند و قرارگاهی به همین منظور در استان تشکیل شده است.

 

وی به دیگر اقدامات سپاه و بسیج استان در بحران‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در سیلاب فروردین ماه هفت میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم توسط سپاه جمع‌آوری و به مردم خوزستان کمک شد و در کمک به مردم زلزله زده سرپل ذهاب نیز کمک‌های قابل توجهی انجام شد.

 

کد خبر 919637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha