برگزاری طرح « هر مسجد، یک قربانی» توسط کانون های مساجد یزد

طرح « هر مسجد، یک قربانی» به منظور حمایت از نیازمندان در ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام «مظفر سالاری» ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی « راهکار» ویژه کانون های مساجد کشور گفت: این طرح توجه به تاکید مقام معظم رهبری، بر محورهای «رزمایش»، «ایمان»، «همدلی»، «کار»، «ایثار» و «رمضان» به همت ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد  افزود: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همسو با رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور و استان اقدام به برگزاری طرح « هر مسجد، یک قربانی» کرده است که در ماه مبارک و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این طرح ستاد هماهنگی کانون های مساجد به صورت متمرکز با همکاری کشتارگاه صنعتی معین دام یزد اقدام به ذبح گوسفندان می کند و پس از بسته بندی به صورت بهداشتی، بسته به میزان مشارکت مساجد در بسته های یک کیلویی زیر قیمت بازار در اختیار کانون های مساجد قرار داده می شود تا به محرومان هر منطقه تعلق داده شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری بیان کرد: در این راستا حضور خیرین نیز می تواند به خوبی در جهت افزایش میزان قربانی ها کمک کرده و مساجد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: خیرین می توانند جهت شرکت در این طرح خیرانه مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت 5859837000851283 واریز کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد، کانون جوانان زهرایی یزد و همچنین کشتارگاه صنعتی معین دام یزد برگزار می شود.

کد خبر 922397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha