نظارت موجب تقویت سیستم اداری و اجرایی استان می شود

طالبی گفت: نظارت موجب تقویت سیستم اداری و اجرایی استان می شود و در همین راستا نگاه سازمان بازرسی باید به سمت اصلاح روندها و رویه های استان معطوف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نشست مشترک بازرس کل استان یزد و روسای گروه‌های بازرسی با استاندار یزد به منظور بررسی مسائل مختلف حوزه بازرسی استان در محل سالن حمیدیا برگزار شد.

«محمد علی طالبی» در این جلسه گفت: نظارت موجب تقویت سیستم اداری و اجرایی استان می شود و در همین راستا نگاه سازمان بازرسی باید به سمت اصلاح روندها و رویه های استان معطوف باشد تا بتواند کارآمدی هرچه بیشتر و بهتر سیستم های اداری و اجرایی را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: همکاری سازمان بازرسی برای اصلاح روندها و رویه ها می تواند به جای محدود کردن فعالیت ها بر روی موارد خاص و معدود، ما را به سوی اصلاحاتی بزرگ سوق دهد که سالیان طولانی، استان از آن بهره مند کند.

استاندار یزد افزود: باید فضایی فراهم شود تا مدیران شجاع و دلسوزی که در مسیر پیشرفت استان قدم بر می دارند، احساس کنند که در مسیر اقدامات خود، مورد حمایت سازمان بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: دستگاه های دولتی نیاز دارند که در گام های بزرگی که در مسیر توسعه و تولید در استان برمی دارند، سازمان بازرسی را به عنوان یکی از حامیان قوی در کنار خود داشته باشند تا موانع مرتفع شود.

طالبی ابراز کرد: حمایت سازمان بازرسی از اقدامات بزرگ استان طی سال های اخیر نه تنها موجب دلگرمی و حرکت بیشتر به سوی پیشرفت بوده بلکه مقدمه ای برای همراهی و حمایت دیگر نهادها نیز بوده است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی در خصوص مسائل اولویت داری همچون مساله آب، می تواند با ارائه راهکارهایی برای افراد و نهادهای فعال در این زمینه، مسیر را برای اجرای این طرح ها هموار سازد.

استاندار یزد اظهار داشت: سازمان بازرسی می‌تواند نقش قابل توجهی در مطالبه گری و تقویت مسئولیت پذیری در ارگان ها و سازمان ها داشته باشد و در همین راستا می‌تواند با بررسی فعالیت دستگاه های اداری و اجرایی، دلایل عدم اجرای مصوبات را از آنها مطالبه کرده و بدینوسیله روحیه مسئولیت پذیری آنان را بالا ببرد.

کد خبر 928091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha