حمایت همه جانبه دولت از بخش خصوصی برای خانه دار کردن کارگران

طالبی استاندار یزد از حمایت همه جانبه دولت از بخش خصوصی برای خانه دار کردن کارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کارگروه مسکن کارگری استان به منظور بررسی راهکارهای مختلف برای خانه دار کردن کارگران به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیران دستگاه های مربوطه، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان بخش خصوصی استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.

محمد علی طالبی استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه باید به همان میزان که نسبت به تامین مسکن دیگر اقشار جامعه حساسیت وجود دارد، درباره مسکن کارگری نیز حساسیت ایجاد شود اظهار داشت: کارگران از جمله مجموعه های بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور هستند که باید برای رفع دغدغه این عزیزان برنامه مدونی وجود داشته باشد.

وی ضمن ابراز تاسف از عدم برنامه و طرح مناسبی برای تامین مسکن برای کارگران، خاطرنشان کرد: در همین راستا سازوکاری برای تامین مسکن کارگران در استان یزد ایجاد می شود که در آینده نزدیک این سازوکارها اعلام و برای اجرایی کردن آن برنامه ریزی خواهد شد.

استاندار یزد در پایان اضافه کرد: با توجه به انگیزه بالای بخش خصوصی استان برای کمک به خانه دار شدن کارگران، دولت تمام تلاش خود را برای اجرای طرح های مد نظر آنها به کار خواهد بست.

کد خبر 933189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha