دوره وبینار کارآفرینی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

طمیمیان از برگزاری دوره‌های کارآفرینی وبینار به‌صورت آنلاین در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: ین وبینارها در ابتدا به‌صورت عمومی جهت ایجاد انگیزه، ایده‌پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا برگزار و سپس دوره‌های تخصصی در نظر گرفته می‌‌شود.

«قدرت‌الله طمیمیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به همه‌گیری پاندمی ویروس کرونا و آسیب‌دیدن بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها در اثر پیامدهای این بیماری، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و استارتاپی به‌صورت آنلاین گامی در جهت حمایت از مشاغل کوچک است.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود که بیماری کووید ۱۹ در اکثر نقاط جهان ایجاد کرده، آموزش‌های لازم جهت راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین می‌تواند نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: در همین راستا «مرکز نوآوری اروند» تک با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اقدام به برگزاری وبینار آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت رایگان کرده‌اند.

 

طمیمیان به نحوه برگزاری این دوره‌ها که توسط متخصصان به‌نام و فعالان مرتبط با هر برنامه تدریس می‌شود اشاره کرد اذعان داشت: این وبینارها در ابتدا به‌صورت عمومی جهت ایجاد انگیزه، ایده‌پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا (استارتاپ) طی یک برنامه سه‌هفته‌ای برگزار و پس از آن دوره‌های تخصصی در نظر گرفته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این وبینارها از ساعت 16 الی 19 در روزهای فرد طی سه هفته تدریس می‌شود و در پایان گواهی حضور در وبینار از طرف مرکز نوآوری اروند تک به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

کد خبر 934185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha