تسلط کامل رهبر معظم انقلاب بر اوضاع دنیا و جامعه اسلامی

حجت الاسلام رحمانی گفت: رهبر معظم انقلاب؛ رهبری مقتدر در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دینی هستند و تسلط کامل در همه عرصه ها به جامعه اسلامی و دنیا دارند.

حجت الاسلام «علی رحمانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهارداشت: انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوی امام خمینی (ره) و تاکید ایشان در وصیت نامه الهی سیاسی خود به عنوان رهبری جامعه اسلامی به جا، شایسته و یکی از بزرگترین نعمت های جامعه ما محسوب می شود.

 

امام جمعه قائن با اشاره به انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان عنوان کرد: در همان ابتدا بودند برخی از افراد که مخالف شدید ایشان به عنوان رهبری جامعه اسلامی بودند.

 

تسلط کامل رهبر معظم انقلاب بر اوضاع دنیا و جامعه اسلامی

وی گفت: رهبر معظم انقلاب؛ رهبری مقتدر در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دینی هستند و تسلط کامل در همه عرصه ها به جامعه اسلامی و دنیا دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی گفت: همیشه انسان های دارای ایده، اهل فکر، اندیشه و خرد نسبت به دیگر انسان ها مظلوم تر هستند و دشمنانی تشنه خون و دوستانی جان فدا دارند و این در زندگی و زمان امام علی(ع) وجود داشت و در حال حاضر نیز در بین بزرگان دینی ما است.

 

امام جمعه قائن عنوان کرد: امام خمینی(ره) دشمنان و دوستان بسیار زیادی داشتند و امروز نیز دشمنان و دوستان رهبر معظم انقلاب کمتر نیستند و این دشمنی در داخل و خارج از کشور وجود دارد.

 

وی با اشاره به قیام 15 خرداد سال 1342 نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) حکومت پهلوی را یک حکومت غیر اسلامی و غاصب می دانستند.

 

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به تصویب لایحه کاپیتولاسیون و موضع گیری امام خمینی(ره) بر علیه این لایحه افزود: این لایحه یک اقدام خطرناک علیه ملت ایران و به نفع همه نیروهای آمریکایی در خاک کشور بود که با روحیه مبارزاتی و غیور مردی امام خمینی(ره) سازگاری نداشت.

 

رژیم پهلوی مجموعه عظیمی از خلافکاری در کشور بود

وی ادامه داد: امریکا از همان زمان گذشته تا به حال هر کجا قدم می گذارد به دنبال امنیت نیروهای خودش است نه منافع دیگر ملت ها.

 

امام جمعه قائن تاکید کرد: مجموعه عظیمی از همه خلافکاری های رژیم پهلوی روی هم انباشته شده بود و بازی کردن با دین، حیثیت، غیرت و مظلومیت مردم باعث فریاد خواهی امام خمینی(ره) در قیام 15 خرداد شد.

 

 

 

کد خبر 935346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha