۴ پروژه پارک علم و فناوری استان در سفر معاون رئیس جمهوری افتتاح می شود

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ۴ پروژه پارک علم و فناوری استان در سفر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان افتتاح می شود.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 4 پروژه پارک علم و فناوری استان در سفر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان افتتاح می شود.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز سه شنبه در سفر یک روزه به استان از شرکت های دانش بنیان دانشگاه های مختلف استان و محصولات فناوران پارک بازدید خواهند کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این افتتاح ها شامل آزمایشگاه صنایع غذایی و بیوتکنولوژی، مرکز نوآوری انیمیشن و بازی های رایانه ای، مرکز رشد مشترک پارک و دانشگاه و مرکز طراحی های صنعتی نوآورانه است که به صورت ویدیوکنفرانس انجام خواهد شد.

 

ابراهیم پور عنوان کرد: بازدید از تیم های فناور و محصولات مبتنی بر مقابله با بیماری کرونا که یکی از موفقیت بزرگ شرکت های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان است نیز از دیگر بخش های بازدید در سفر معاون رئیس جمهوری خواهد بود.

 

وی اعلام داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان تاکنون شرکت های دانش بنیان 28 محصول را در قالب 52 تیم اختراع و تحویل جامعه پزشکی، کادر درمانی و عموم مردم کرده اند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: برخی از این اختراع ها در سطح کشور مطرح و در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گرفت که نشان از موفقیت این محصولات دارد.

 

ابراهیم پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر 31 شرکت دانش بنیان در استان اردبیل فعال است.

کد خبر 936149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha