اعزام مدیران کانون های منتخب فهما استان یزد جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران منتخب کانون های مساجد یزد جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران اعزام شدند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به کانون های منتخب استان یزد در طرح ملی فهما گفت: خوشبختانه در نخستین رویداد ملی فهما شاهد درخشش کانون های مساجد استان یزد بودیم به نحوی که 40 کانون در بین کانون های منتخب کشور بودند و 3 کانون نیز در موضوعات مختلف به عنوان کانون های برتر کشور انتخاب شدند.

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور تجلیل از کانون های برتر طرح ملی فهما دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برنامه های تلویزیونی تدارک دیده است که سه کانون برتر استان یزد نیز در این برنامه ها حضور خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری غدیر یزد، صاحب الزمان (عج) رحمت آباد یزد، آیت الله حائری میبد به عنوان کانون های برتر در این طرح ملی بودند که به تهران اعزام شدند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز کانون های مساجد یزد بتوانند با ثبت فعالیت های خود در این طرح ملی به خوبی خود را نشان داده و این فعالیت ها را به جامعه مسجدی ارائه کنند.

 

کد خبر 936552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha