چهره ضدبشری آمریکا امروز برای همه آشکار شده است

لطفی با اشاره به اتفاقات اخیر در آمریکا گفت: امروز این پرده ها کنار رفته و چهره ضد بشری کاخ سیاه خود را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نصرت الله لطفی» در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که امروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از منظر مناسبت ها نباید غافل شویم که اولین مناسبت پیش رو از ۶ تا ۱۲ تیر ماه است که با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: دهه کرامت مناسبت دیگری است که در آستانه این مناسبت هستیم و به عنوان برنامه کشوری فراگیر شده است.

 

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و اتفاقات اخیر عنوان کرد: امروز این پرده ها کنار رفته و چهره ضد بشری کاخ سیاه خود را نشان داده است؛ در خصوص وضعیت آمریکا شناخت ما ضعیف است ولی آنها ما را شناسایی کردند و اگر برخی دنبال بزک کردن این چهره سیاه و کریه هستند دارند از جهل و عدم اطلاع ما سواستفاده می کنند.

 

لطفی در ادامه تصریح کرد: یکی از طرح های آمریکا برای کشورهای اسلامی در بحث جمعیتی است، این تهدید جمعیت و به سمت پیری رفتن جمعیت، موضوعی است که رهبری زنگ خطر آن را به صدا درآوردند ولی هنوز گوش های ما این پیام را نگرفته در حالی که این طرح، آمریکایی است.

 

وی تأکید کرد: باید توجه داشت اگر جمعیت جوان نداشته باشیم، جهش تولید خلاقیت و غیره نخواهیم داشت بنابراین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید جدی گرفته شود.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه به فعالیت های این شورا اشاره و اعلام کرد: ۲۴ دستگاه اجرایی و ارگان و نهاد به اضافه تشکل های مردم نهاد به حکم قانون عضو این شورا هستند، بنابراین شورا مختص چهار و پنج نفر در استان نیست بلکه شامل همه شما می شود و لحظه شناسی و حرکت بر صراط مستقیمی که رهبری به این نهاد نسبت دادند مربوط به همه شما بوده که جای تشکر دارد.

 

وی توضیح داد: نگاه ها و سلایق سیاسی در کشور ما از ابتدای انقلاب وجود داشته و به طور معمول دستگاه های اجرایی، قوه مجریه و مجلس تأثیرپذیر از این گرایش های سیاسی بودند که مردم بیشتر به آن اقبال داشتند.

 

لطفی گفت: نگاه ما حفظ هیچ جناحی و با هر عنوانی نیست بلکه ما خادم مردم شریفی هستیم که خود آغازگر نهضت بودند، استقامت کردند، جانفشانی کرده و انقلاب را به پیروزی رساندند و بیش از ۴۰ سال در برابر همه توطئه ها ایستادگی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد فراسازمانی با عملکرد فراجناحی است و مختص به هیچ دولت و کابینه ای نبوده است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از حجت الاسلام «علی قابل» تقدیر و حجت الاسلام «محمد حسن شهسواری» به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین معرفی شد.

 

کد خبر 937824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha