وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خنثی سازی توطئه ها است

حجت الاسلام قابل گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بر حسب آنچه امام راحل و مقام عظمای ولایت تعریف کردند خنثی سازی توطئه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی قابل» در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که امروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شناسنامه انقلاب یا برگه های شناسنامه انقلاب را در مناسبت ها و ایام الله مختلف سر دست می گیرد.

 

رئيس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: این شورا در کنار اینکه عهده دار این است شناسنامه انقلاب را روی دست بلند کند و ارزش ها را با کمک آحاد مردم متجلی کند، از فرصت های اضافی و توان مضاعف ادارات هم استفاده ویژه کرده و از  نهادها کمک گرفته و مناسبت های انقلاب را برجسته در معرض دید جهانیان قرار داده است.

 

وی اعلام کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و ولایی است و با حداقل امکانات و کمترین اعتبار کار می کند.

 

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: شورا در مناسبت ها از همین مردم و ارگان ها کمک خواسته و تابلوی انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار داده و صدها توطئه را با این حضور از بین برده است.

 

وی افزود: در مراسم هایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عهده دار است، حضور مردم در صحنه به رخ دشمن کشیده شده و ایجاد رعب می کند و شورا این هنر را داشته که مشت گره کرده مردم را مقابل چشم نفاق و دهان های یاوه گو قرار دهد و به وسیله حضور مردم آن جریان را خنثی کند.

 

رئيس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: باید از همه مجموعه هایی تشکر کرد که در کنار وظایف ذاتی، این وظیفه را هم از روی حس مسئولیت و باور اعتقادی انجام داده اند.

 

وی گفت: امروز دشمن از براندازی نظام ناامید شده و نمی تواند نظام را از پای درآورد، ولی از توطئه ناامید نیست، بنابراین تقسیم کار کرده است و حال که نمی تواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد به گروهی مسئولیت داده سرمایه کشور از بین ببرد، به گروهی مأموریت داده اباهه گری و لاابالی گری را در بین مردم ترویج کند و به گروهی مأموریت داده القا ناامیدی کند و به جمعی مأموریت داده بنیان خانواده را بر هم زند و به جمعی هم مأموریت داده نهادهای انقلابی را تخریب کند.  

 

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بر حسب آنچه امام راحل و مقام عظمای ولایت تعریف کردند خنثی سازی توطئه ها است و رهبری فرمودند اگر این شورا را نداشتیم بدون شک ناسازگاری ها و اشکالات فراوانی در ایجاد و راه اندازی مراسم های مختلف را شاهد بودیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن امروز در صحنه کلی ناامید است ولی در صحنه عمل تقسیم کار کرده و ناامید نیست و اگر همت ها در هم فشرده شود می توان مشکلات فراوانی را حل کرد.

 

رئيس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: امروز خانواده و نسل جوان ما را خطر تهدید می کند و باید این خطرها را حس کرد و تلاش کنیم نسبت به آنها مسئولیت خود را ایفا کنیم و بکوشیم حتی گمنامانه برای خون هایی که برای این انقلاب داده شده، ایثار کنیم.

q

کد خبر 937894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha