پیگیری پارک دوچرخه ها در شهر یزد توسط کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر

قمی با اشاره به اهمیت توجه به فضای امن و قابل قبول برای دوچرخه سواری آقایان و بانوان گفت: پارک دوچرخه ها توسط کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد در حال پیگیری است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حمیدرضا قمی» امروز پیش از ظهر در نشست خبری برخط رسانه های استان یزد گفت: همکاری با نهادها از جمله نهاد فنی و حرفه ای در ایجاد پارک مهارت آموزی برای کودکان و نوجوانان و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با استفاده از کلیپ های آموزشی در جهت آموزش از جمله اقدامات ما در کمیسیون فرهنگی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مبارزه با کرونا و اتفاقات پس از کرونا بیان کرد: شورا حداکثر گام را در این زمینه برداشت به نحوی  که در ایجاد بازار بزرگ اینترنتی برای فروشگاه ها و فراهم آوردن بسته و در قرار دادن ظرفیت برای آن ها از جمله این اقدامات بود.

وی افزود:  همچنین در این زمینه شهرداری منابع را با مصوبه شورا در اختیار بانک ها قرار داد تا وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان از کرونا قرار دهد.

قمی همچنین بیان کرد: تفاهم با سمپاد به منظور دریافت ایده مدیریت شهری از دانش آموزان سپمپاد از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اضافه کردن 12 دستگاه اتوبوس اسکانیا جدید با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان از جمله این اقدامات است.

قمی بیان کرد: در حوزه شهر هوشمند سعی داریم تا ناوگان عمومی را توسعه دهیم.

وی افزود: در زمینه شفاف سازی در حوزه شهر هوشمند نیز در حال پیگیری هستیم که داده های باز و آزاد در نسخه اول ارائه شد ودر جلسه بعدی نیز آیین نامه شیوه سیاست گذاری و بارگزاری اطلاعات در جلسه کمیسیون مطرح می شود.

قمی ادامه داد: در بخش کمیسیون خدمات نیز پارک دوچرخه ها در کنار پل شهید تقوی را پیگیری کردیم که امیدواریم به نتیجه برسد تا فضای امن و قابل قبولی برای آقایان و بانوان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد:  خوشبختانه پایگاه حیوانات بلاصاحب با مساحت بیش از 5 هزار متر مربع به مرحله نهایی رسیده که امیدواریم بحث مهار آنها را بهتر داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مباحث سرمایه گذاری نیز بحث پردیس سینمایی است که با مشارکت حوزه هنری به تصویب رسیده که به مساحت زیر بنای 6 هزار متر ساخته می شود.

قمی بیان کرد: خوشبختانه در بحث تهویه اتوبوس ها بررسی هایی داشتیم که امیدواریم تابستان امسال هیچ اتوبوسی بدون تهویه نداشته باشیم و استفاده از کارت شهروندی و حذف وجه نقد نیز از دیگر اقدامات ما در این زمینه است.

وی در رابطه به حسابرسی مالی شهرداری گفت: شهرداری بازهم مهلت داده شده که دائما حسابرسی در حال پیگیری است اما هنوز پاسخ قانع کننده ای داده نشده ولی شورای در حالی پیگیری خود است.

 

 

کد خبر 939281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha